Huldan kahdeksan mietelmää

1. Yrityksen visio ja kokonaiskuva ensin. Strategian tai konseptin tulisi olla valmis ennen yksittäisiä markkinointitoimenpiteitä.

2. Viesti vain yhdestä asiasta yhdessä mainosviestissä. Kiteytä. 

3. HUUTAMINEN ei auta brändisi tai tuotteesi esiin tuomiseksi, koska muutkin koettavat tehdä niin. Kerro aito tarina, joka koskettaa ja vetää puoleensa. 

4. Vähemmän on enemmän viestinnässäkin – luota asiakkaasi älykkyyteen.

 

5. Tuotteen tai palvelun on oltava hyvä, jotta sitä kannattaa markkinoida. Mikään määrä muotoilua tai viestintää ei myy huonoa tuotetta.

6. Kerro tarinasi rakentaen sille, mitä asiakkaasi tietää jo ennestään sinusta tai sisällöstäsi. Erityisesti kirja- tai koulutustuotteen muotoilussa oppimisen tulisi karttua loogisesti.

7. Teetä muotoilutoimistossa viestintää silloin, kun haluat kilpailla mielikuvalla, et hinnalla. 

8. Älä käytä aikaa somessa, jos sinulla ei ole somestrategiaa. Vapauta sometusaika mielummin vaikka elämästä nauttimiseen!

  • Facebook
  • Instagram

© 2020 Hulda